loading...
پرفكت دانلود|برترين مرجع دانلود
سجاد بازدید : 45 دوشنبه 18 تیر 1403 نظرات (0)
 

خداحافظ

فکر کنم اینترنت اومدنم  به نفع نه من باشه نه به نفع بعضی از شماها باشه.

من وبلاگ نویس موفقی نبودم  خودتون بهتر میدونید.

فکر کنم خوب بلد نیستم حرف بزنم اگه پیشتون بودم میفهمیدید که من همچین آدمی نیستم اینو میخوام باور کنید.

ادامه وبلاگ نویسی باعث میشه که بعضی از شماها اون دنیا جلوم رو بگیرید و حلالمون نکنید پس بهتره این وبلاگ حذف بشه تا اون دنیا ما راحت تر باشیم.

اگه ناراحتتون کردم معذرت میخوام.ازتون میخوام حلالم کنین.

مخصوصا شماها رز عزیز و من و او عزیز.البته اگه نگید به خاطر این عزیزی که بهتون گفتم منظور داشتید.اگه ازم دلخورید لااقل حلالم کنید.من بهتره دیگه نیام وبلاگم.

من بلد نبودم چجوری برای بقیه کامنت بذارم به خاطر همین ناراحت شدید مقصر من بودم.

این پست هم میمونه تا یه هفته دیگه بعدش وبلاگ برای همیشه حذف میشه.تمام کانتکتای یاهو مسنجرمم حذف میکنم.

میخواستم هدر وبلاگو عوض کنم اما ظاهرا قسمت نیست.تازه میخواستم ای دی اس ال بگیرم که وبلاگو بترکونم اما ظاهرا قسمت نیست.میخواستم.... اما ظاهرا قسمت نیست.

فقط ازتون میخوام حلالم کنید همین!خداحافظ برای همیشه!

تازه داشت آمار بازدید کننده های وبلاگم  روز به روز میرفت بالا،خیلی حیف شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 259
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 144
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 182
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 182
  • بازدید ماه : 515
  • بازدید سال : 3,904
  • بازدید کلی : 26,579