loading...
پرفكت دانلود|برترين مرجع دانلود
سجاد بازدید : 52 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)
رئیس كمیته تربیت بدنی مجلس از احضار رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال به مجلس خبر داد.


علیرضا دهقان نماینده مردم ایذه و رئیس كمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی درگفت‌وگو با خبرنگاران، از احضار عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال به مجلس خبر داد و گفت: ما از آقای محمدی خواستیم تا با حضور در مجلس نسبت به تغییر نام برتر فوتبال پاسخگو باشند.

وی افزود: ما باید پاسخ رئیس سازمان لیگ برتر را بشنویم و سپس اظهار‌نظر كنیم. در كل باید بگویم تغییر نام لیگ برتر برای نمایندگان مجلس مطلوب نبود.

سجاد بازدید : 54 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)
حمید استیلی گفت: قلبا همه پرسپولیسی‌ها را دوست دارم اما من و پرسپولیس، هوادار می‌خواهیم نه تماشاگر.


حمید استیلی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگاران ورزشی  عنوان كرد: هرچه زمان بگذرد شرایط ما بهتر خواهد شد. همانطور كه بارها گفته‌ام ما دیر در كنار یكدیگر جمع شدیم و باید در طول زمان به هماهنگی لازم برسیم. بازی به بازی بهتر خواهیم شد اما متأسفانه بدشانسی‌هایی نیز گریبانگیر ما شده است. آسیب‌دیدگی مهرداد اولادی و وحید هاشمیان مشكل جدی برای ماست كه در اول راه كمی كار ما را سخت كرد.

وی تاكید كرد: جا دارد در این شرایط از تمام پیشكسوتان پرسپولیس به ویژه علی پروین و فرشاد پیوس و تمام كسانی كه من را حمایت كردند تقدیر و تشكر كنم و دست آنها را به گرمی بفشارم. اینها سرمایه‌های پرسپولیس هستند كه در روزهای خوب و بد یار و یاور این تیم بودند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص حضور چند بازیكن برزیلی در تمرین این تیم گفت: با هماهنگی‌های انجام شده یكسری بازیكن خارجی در تمرینات ما حضور پیدا خواهند كرد تا بهترین فرد را برای پستی كه در آن دچار مشكل هستیم انتخاب كنیم. منتظریم تا بهترین فرد انتخاب شود.

استیلی در خصوص بازی سه‌شنبه هفته جاری با مس سرچشمه به فارس گفت:‌ بازی سختی در پیش داریم. هر تیمی جلوی پرسپولیس قرار می‌گیرد انگیزه بسیار بالایی دارد. ما هم با توجه به باختی كه در بازی قبلی داشتیم شرایط خوبی نداریم چون زمان كوتاه بوده و نتوانستیم زیاد هماهنگ شویم اما بهتر خواهیم شد. روی شرایط روحی و روانی و تاكتیكی كار می‌كنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص برگزاری تمرینات پشت در‌های بسته گفت: این تصمیم را فقط به خاطر آرامش تیم گرفته‌ام. من برای هواداران و خبرنگاران احترام خاصی قائل هستم اما در این شرایط احساس كردیم برای آرامش تیم، تمرینات پشت در‌های بسته برگزار شود.

استیلی درباره مشكلش با مازیار زارع كه پس از تعویض در دیدار با شهرداری از سمت دیگر زمین خارج شد گفت: در تیمی كه من در آن حضور دارم همیشه نظم و انضباط اولویت است. مسائل اخلاقی باید در تیمی كه من هستم به نحو مطلوبی رعایت شود این موضوع برایم مهم است. شب گذشته با زارع صحبت و مواردی كه بسیار مهم بود را به او گوشزد كردم تا انشاءالله حل شود.

استیلی در ادامه خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: همه چیز پرسپولیس و من، هواداران هستند. باز هم می‌گویم در زمانی كه فوتبال بازی می‌كردم تمام وجودم برای خدمت به هوادار بود اما بگذارید حرفی در دلم است و آن را بیان كنم. متأسفانه هواداران در سه بازی قبلی یار ما نبودند. هوادار باید مرد روزهای سخت و كوهی بلند در روزهای بد برای پرسپولیس باشد. به نظر من یك هوادار و یك تماشاگر.

وی اضافه كرد: ما تماشاگر نمی‌خواهیم. تماشاگران افرادی هستند كه می‌آیند، می‌نشینند و فقط به دنبال نتیجه و برخی از اتفاقات هستند. ما هوادار می‌خواهیم. هواداران كسانی هستند كه در سختی‌ها یار و یاور ما هستند و سرشان را برای پرسپولیس می‌دهند. این مسئله بسیار مهم است و مطمئن باشید تك تك بازیكنان و كادر فنی عاشق این هواداران هستند و به آنها می‌بالند.

استیلی خاطرنشان كرد: اگر من دلایلی می‌آورم كه نتایجی نگرفته‌ایم به هیچ عنوان دنبال بهانه نیستیم. من فقط 12 روز است كه این بچه‌ها را كنار هم دارم و قطعا هماهنگی بین آنها طول می‌كشد. پس به من فرصت دهید. نیاز به زمان دارم و امیدوارم با این زمان بتوانیم نتایج مطلوب بگیریم و دل هواداران واقعی و مسئولان باشگاه را شاد كنیم.

استیلی در پایان در خصوص سومدیك به خبرنگاران گفت: ایشان به اندازه كافی مشاوره لازم را به ما می‌دهند و انشاءالله بهترین استفاده‌ها را مثل قبل از ایشان خواهیم كرد.



سجاد بازدید : 47 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)

فروردین:


اطرافیان متولد این ماه را دو گروه متفاوت تشکیل میدهند، آدم هایی که قدرشناس و رفیق و همراه هستند و آدم هایی که فقط به جنبه های مادی و برداشت شخصی خود اهمیت میدهند و در اصل این گروه دارای خصوصیات یک همراه، شریک و همکار خوب نیستند و باید تنها به همکاری موقت با آنها اندیشید. درصدی از متولدین این ماه در زندگی زناشوئی باشانس بلندی همراهند و برخی نیز در سالهای پیری با نامرادی و شکست عاطفی روبرو میشوند. امروز خبر سفری که به زودی برای شما به وقوع خواهد پیوست را میشونید.


حافظ:
خنده و گریه عشاق ز جایی دگر است     می‌سرایم به شب و وقت سحر می‌مویم 
حافظم گفت که خاک در میخانه مبوی   گو مکن عیب که من مشک ختن می‌بویم 
تعبیر:هنوز تکلیف را با خود روشن نساخته ای و نمی دانی که چه راهی در پیش بگیری. منتظری که دیگران برای تو تصمیم بگیرند. بهتر است که درباره ی خود و اهداف خود تجدید نظر کنی تا بهتر بتوانی تصمیم بگیری. اراده ی خود را محکم کن.



سجاد بازدید : 53 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)
مدیرعامل باشگاه رئال مادرید در تماس تلفنی از فابرگاس رسما برای حضور در جایگاه ویژه مدیران برای تماشای ال‌كلاسیودربی امشب دعوت كرد.


 به نقل از ماركا اسپانیا، فلورنتینو پرس مدیرعامل باشگاه رئال مادرید، وقتی متوجه شد كه باشگاه بارسلونا هیچ جایگاهی را برای فابرگاس در نظر نگرفته شخصا با وی تماس گرفت تا او را در جریان پذیرایی امشب بگذارد.

پرس ار فابرگاس خواسته تا به‌دلیل پر شدن تمام جایگاه‌های ویژه توسط میهمانانی كه از یك ماه پیش دعوت شده‌اند در بخش مدیران حضور داشته باشد.
فابرگاس با اولین پرواز راهی مادرید شده و می‌خواهد از نزدیك ال‌كلاسیكودربی امشب را تماشا كند.
دیدار رئال و بارسا 30 دقیقه بامداد دوشنبه در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو برگزار خواهد شد.

سجاد بازدید : 46 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)

گل‌های سفید، درمان زردی

در حال حاضر با تمام چالش هایی که در زمینه گیاهان دارویی و شیوه های درمانی مکمل در جامعه پزشکی وجود دارد، بخش قابل توجهی از پزشکان و داروسازان به داروهای گیاهی علاقه مند شده اند و حتی در برخی کشورها همکاری میان درمانگران سنتی وپژوهشگران و پزشکان انجام می گیرد.

 
سجاد بازدید : 51 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)
ویار و بارداری جدایی ناپذیرند؛ آلوچه و لواشک، کیک شکلاتی، بستنی، هندوانه، گوشت و پنیر فراوان همگی برای مادر باردار حکم خانه شکلاتی برای هانسل و گرتل را دارند! در این دوران ممکن است خوراکی هایی را هوس کنید که پیش از بارداری طرفشان هم نمی رفتید... 


تعداد صفحات : 26

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 259
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 184
  • بازدید ماه : 184
  • بازدید سال : 3,573
  • بازدید کلی : 26,248