loading...
پرفكت دانلود|برترين مرجع دانلود
سجاد بازدید : 49 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)

قدرتمندترین نرم افزار دانلود-perfacthall.mihanblog.com

گروه پرفكت حال  این دانلود منیجر قدرتمند را به شما پیشنهاد می كند.
Internet Download Manager یكی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یكی از بی رغیب ترین ها میباشد. كه با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنكردی از اینترنت دانلود كنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری كامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود كنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان،  قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و ... اشاره کرد.برنامه های مدیریت دانلود یكی از ابزار مهم اینترنتی برای ما كاریران ایرانی میباشد بیشتر قریب به اتفاق ما كاربران اینترنت از اینترنت دیال آپ برای اتصال شدن به اینترنت استفاده میكنیم و برای دانلود فایلهای حجیم یه یك دانلود منیجر خوب احتیاج داریم كه فایلهای دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهای كوچك تقسیم كرده تا سرعت دانلود فایلها بیشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فایل اینترنت شما قطع گردد و یا مشكلی برای دانلود فایل بوجود آید. این امكان را دارید كه ادامه دانلود را انجام دهید. و فایل دانلود شده شما از میان نمی رود اگر شما بدون یك برنامه مدیریت دانلود این كار را انجام دهید مجبور خواهید شد فایل را از ابتدا دانلود كنید. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانی به راحتی سرعت دانلود فایل و مقدار دانلود شده و زمان باقی مانده خود را مشاهده نمایید. این نرم افزار با بهینه سازی سرعت دانلود شما میتوانید در هنگام دانلود كردن فایل به مشاهده سایتهای اینترنتی خود بپردازید و این نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فایل میپردازد تا شما بتوانید از گشت و گذار در اینترنت لذت كافی را درهنگام دانلود ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager v6.07 Build 8 Retail:
- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla,Mozilla Firefox, Mozill Firebird,Avant Browser,MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers 
- نصب سریع و آسان نرم افزار
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
- قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها 
- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود
- پشتیبانی کامل از ویندوز های Xp/2000/2003/Vista 
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند
- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگاری كامل با تمامی مرورگرهای وب
- بهبود سرعت دانلود و پشتیبانی كامل از ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
- و ...

سجاد بازدید : 57 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)

 

مجموعه اس ام اس جدید -perfacthall.mihanblog.com

مجموعه ۵۰ اس ام اس جدید عاشقانه و رومانتیک , سرکاری برای شما کاربران سایت perfacthall تهیه کردیم. این پیامک ها به صورت جمله بندی شده میباشند . که هم اکنون میتوانید از سایتperfacthallدریافت کنید و لذت ببرید.

سجاد بازدید : 63 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)
این ها را بخورید تا جوش نزنید
گردو سرشار از سلنیوم است و به نظر می رسد این آنتی اکسیدان قوی تأثیر پیشگیرانه ای روی پیدایش آکنه ها دارد. به خاطر اینکه سلنیوم از سلول ها در مقابل ضایعات التهابی مراقبت و خاصیت ارتجاعی پوست را حفظ می کند.اگر مدام پیتزا و شکلات را نفرین می کنید که مسئول پیدایش آکنه های شما هستند باید بگوییم که در اشتباهید. 

 



سجاد بازدید : 77 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)

هنوز جای شکرش باقیه!

بی رودربایستی می رم سر اصل مطلب. از صبح که بیدار می شی تا شب که بخوابی چقدر سر دنیا و زندگی غر می زنی؟ چقدر از عالم و آدم می نالی؟ چقدر به روزگار بد و بیراه می گی که همیشه فقط با تو سر ناسازگاری داره؟ چقدر از بخت بدت می نالی؟ چقدر با همه دعوا می کنی چون فکر می کنی حق تورو خوردن.
خلا صه اینکه از دست همه کس و همه چیز حتی از دست خودت هم ناراحت و ناراضی هستی و فقط تنها کاری که نکردی اینه که صبح به صبح بری کلا نتری یک برگه شکایت از دست خودت بنویسی و بعد بری پی زندگیت. 

سجاد بازدید : 57 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)
 كمیته انضباطی تیم فوتبال پرسپولیس را 10 میلیون تومان جریمه كرد.


 به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم شاهین بوشهر و پرسپولی در هفته دوم لیگ برتر در بوشهر برگزار شد.

تخلفاتی از سوی تماشاگران تیم میزبان انجام شد و برخی از تماشاگران شاهین به سوی بازیكنان تیم پرسپولیس نور لیزر پرتاب كردند. بر همین اساس كمیته انضباطی فقط به تذكر تیم شاهین بسنده كرد و در صورت تكرار به تنبیهات شدیدتری محكوم می‌شود.

دیدار بین دو تیم شهرداری تبریز و سایپای كرج در حالی در تبریز برگزار شد كه تخلفاتی از سوی تماشاگران تیم شهرداری تبریز نسبت به داوران مسابقه صورت گرفت. بر همین اساس كمیته انضباطی تیم شهرداری تبریز را به پرداخت مبلغ دو میلیون تومان جریمه نقدی محكوم كرد.

همچنین در این مسابقه بازیكن تیم شهرداری تبریز؛ نبی الله باقری ها و بازیكن تیم سایپا ؛ كریم انصاری فرد با یكدیگر درگیر و منجر به اخراج هر دو بازیكن از زمین مسابقه شد كه بر همین اساس كمیته انضباطی بازیكنان فوق را به پرداخت مبلغ دومیلیون تومان جریمه نقدی محكوم كرد.

در دیدار دو تیم پرسپولیس و ملوان بندرانزلی تخلفاتی از سوی تماشاگران منتسب به تیم پرسپولیس و تیم ملوان بندرانزلی فحاشی و اهانت نسبت به هواداران و داور مسابقه صورت گرفت ، بر همین اساس كمیته انضباطی تیم ملوان بندرانزلی را به توبیخ كتبی با درج در پرونده و مبلغ سی میلیون تومان جریمه نقدی محكوم كرد و تیم پرسپولیس را نیز به توبیخ كتبی در پرونده و مبلغ ده میلیون تومان جریمه نقدی محكوم كرد. ضمنا هر دو تیم در نیمه دوم مسابقه با 2 دقیقه تاخیر وارد زمین مسابقه شدند و كمیته انضباطی هر دو تیم را به مبلغ چهارصد هزارتومان جریمه نقدی محكوم كرد.



سجاد بازدید : 40 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)
جام TIM با حضور تیم‌های فوتبال میلان، یوونتوس و اینتر برگزار خواهد شد.


 به نقل از سایت اینتر، بازی‌های سال جاری روز پنج‌شنبه 18 آگوست (27 مرداد) در ورزشگاه سن نیكلا شهر باری انجام خواهد شد كه در آن تیم‌های بزرگ میلان و یوونتوس در 3 نیمه با یكدیگر روبه‌رو می‌شوند.

این بازی‌ها به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود كه در آن هر تیم در دو وقت 45 دقیقه‌ای بازی خواهد كرد. هر تیمی در پایان 45 دقیقه پیروز شود، 3 امتیاز می‌گیرد. اگر در پایان 45 دقیقه بازی به تساوی رسید، ضربه‌های پنالتی مشخص كننده تیم برتر میدان خواهد بود. تیمی كه در پنالتی پیروز شود، 2 امتیاز و تیم بازنده نیز یك امتیاز دریافت خواهد كرد. در پایان تیمی كه بیشترین امتیاز را جمع‌آوری كرده باشد به عنوان قهرمان معرفی خواهد شد.

اینترمیلان در این بازی‌ها با 6 قهرمانی، پر افتخارترین تیم است و میلان با 3 قهرمانی در رده دوم قرار دارد. یوونتوس نیز تنها یك بار در این جام غیر رسمی قهرمان شده است.



سجاد بازدید : 44 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)
مربی استقلال با اشاره به صحبت‌های مرفاوی گفت: در عصری كه بشر در كره ماه دنبال زندگی و حیات است این گونه صحبت‌ها فقط اسباب خنده را فراهم می‌كند.


به نقل از سایت باشگاه استقلال، بهتاش فریبا مربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی با مس سخت بود و ارتفاع و آب و هوای كرمان شرایط بازی را دشوار ساخته بود. در نیمه اول دچار مشكل شدیم و به زمان نیاز داشتیم تا با وضعیت آب و هوا تطبیق پیدا كنیم. در نیمه دوم بازی را در اختیار گرفتیم و نتیجه را به سود خود به پایان بردیم ضمن اینكه یك تعویض اجباری هم داشتیم كه عزیززاده با عملكرد خوب خود خیال كادر فنی را راحت كرد.

وی ادامه داد: اینكه سرمربی مس گفته استقلال با مسائل غیر فوتبالی برنده شده یعنی چه؟ بهتر است شفاف‌تر صحبت كنند. در یكی از روزنامه‌ها خواندم كه مسائل مطرح شده از سوی ایشان به موارد دیگری مربوط است، خیلی بد است كه این قدر راحت استقلال و سرمربی موفق آن را با این موارد بی ارزش زیر سؤال می‌برند.

فریبا تصریح كرد: پس از اینكه در برابر داماش خیلی خوب ظاهر نشدیم آن را ریشه یابی كردیم كه دلیل آن تمرینات پرفشار قبل از بازی و سفر زمینی از اصفهان بود و با كاهش فشار تمرینات دیدید كه در برابر مس بهتر كار كردیم.اگر تیمی بد بازی می‌كند باید دنبال علت آن باشد نه دنبال مسائل دیگر، در عصری كه بشر در كره ماه دنبال زندگی و حیات است این گونه صحبت‌ها فقط اسباب خنده شنوده را فراهم می‌كند.


سجاد بازدید : 52 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)
مراحل اولیه ایجاد امنیت در شبکه● مراحل اولیه ایجاد امنیت در شبکه 
شبکه های کامپیوتری زیر ساخت لازم برای عرضه اطلاعات در یک سازمان را فراهم می نمایند. بموازات رشد و گسترش تکنولوژی اطلاعات، مقوله امنیت در شبکه های کامپیوتری ، بطور چشمگیری مورد توجه قرار گرفته و همه روزه بر تعداد افرادی که علاقه مند به آشنائی با اصول سیستم های امنیتی در این زمینه می باشند ، افزوده می گردد. در این مقاله ، پیشنهاداتی در رابطه با ایجاد یک محیط ایمن در شبکه ، ارائه می گردد . 


سجاد بازدید : 42 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)
با دستور وزیر ورزش و جوانان نام لیگ برتر فوتبال خلیج فارس باقی می‌ماند و استفاده از نام دیگر مجاز نخواهد بود.


مسئولان سازمان لیگ پیش از آغاز لیگ برتر یازدهم در اقدامی ناگهانی با امضای قراردادی 2 میلیارد و 700 تومانی، لیگ برتر ایران را با نام جام ایرانسل برگزار كردند. این تغییر نام واكنش‌های منفی زیادی داشت و اهالی ورزش و حتی نمایندگان مجلس از این تغییر نام ناراحتی خود را ابراز كردند.

محمد عباسی وزیر ورزش نیز دستور پیگیری این موضوع را داد و در نهایت مقرر شد مسابقات لیگ برتر ایران با همان نام خلیج فارس كه برگرفته از تاریخ و فرهنگ كهن این سرزمین بوده و به واقع هویت تاریخی كشورمان را نشان می‌دهد برگزار شود.

پژمان نیاكی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش در این زمینه به خبرنگاران گفت: عباسی دستور تغییر نام مسابقات لیگ برتر به همان خلیج فارس را صادر كرده تا این رقابت‌ها با همان نام برگزار شود.



سجاد بازدید : 57 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)
در فاصله یك روز مانده به ال‌كلاسیكو دربی تیم فوتسال رئال مادرید مقابل بارسلونا در دبی به برتری رسید.


 شب گذشته دیدار نهایی مسابقات بین‌المللی فوتسال دبی انجام شد كه در دیدار پایانی تیم فوتسال رئال 8 بر 7 مقابل رقیب كاتالانی به برتری رسید.

به این ترتیب قبل از مصاف فوتبال رفت سوپرجام لیگ اسپانیا كه 30 دقیقه بامداد دوشنبه در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو میان مردان خوزه مورینیو و پپ گواردیولا انجام می‌شود، فوتسالیست‌های این دو تیم برجسته جنگ كلامی (كركری) راه انداختند.

در پایان این مسابقات اسكار مون‌تابالان، یكی از اعضای اصلی رئال مادرید گفت: حضور در این تورنمنت تجربه بسیار بزرگی برای ما بود. فرصتی ارزشمند تا در كنار تجربه تحولات فوتبال امارات با بارسلونا هم رقابت كنیم و برنده شویم.

در نقطه مقابل توماس كریستانسن عضو تیم بارسلونا نیز بیان كرد: مشخص است كه در فینال این بازی‌ها باخت از رئال‌مادرید تاسف‌بار بود. ولی می‌توانیم بگوییم كه در مجموع در تورنمنت دبی خوب بازی كردیم و به تجارب بهتری نسبت به گذشته رسیدیم.


تعداد صفحات : 26

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 259
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 203
  • بازدید ماه : 203
  • بازدید سال : 3,592
  • بازدید کلی : 26,267