loading...
پرفكت دانلود|برترين مرجع دانلود
سجاد بازدید : 56 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)

برای شما کاربران محترم سایت perfacthall کتاب زندگی نامه دانشمندان را آماده کرده ایم. این کتاب با فرمت جاوا و در سایز تصویر ۳۲۰×۲۴۰ میباشد. که هم اکنون میتوانید این کتاب را از سایتperfacthallدریافت نمایید.

کتاب موبایل زندگی نامه دانشمندان - فرمت جاوا

سجاد بازدید : 56 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)

کتاب آموزش فتوشاپ که این کتاب براساس استاندارد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است . که هم اکنون میتوانید این کتاب آموزشی موبایل با فرمت جاوا در یک فایل زیپ شده از سایت perfacthall دریافت کنید.

کتاب موبایل آموزش فتوشاپ - فرمت جاوا

سجاد بازدید : 50 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)

کتاب بسیار زیبا و خواندنی نیوشا را برای گوشی های موبایل شما عزیزان آماده نموده ایم. این کتاب با فرمت جاوا میباشد. هم اکنون میتوانید این کتاب را در یک فایل زیپ شده از سایت perfacthallدریافت نمایید.

کتاب بسیار زیبا و خواندنی نیوشا برای موبایل-perfacthall

سجاد بازدید : 45 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)

تو زندگی خدا یه چیزایی بهمون داده خب یه چیزایی هم نه ... اما این چیزایی هم که داده این که چه جور ازش استفاده می کنیم خیلی مهمه ....هر چیزی شاید به همون مقدار که میتونه خوب باشه میتونه بدم باشه ....

یه کلمه شاید همون مقدار که میتونه احساسات خوب به وجود بیاره همون مقدارم میتونه ایجاد نفرت و دشمنی بکنه ....  همشم بر میگرده به این زبونه لعنتی....  بعضی موقع ها فکر می کنیم شاید اگه زبون نداشتیم خیلی بهتر از این بود ....

وقتی پیش کسی هستی و با تمام احساست باهاش صحبت می کنی خیلی موقع ها شاید حرف تو درست نفهمه ، شاید فکر کنه حرف خوبی بهش نزدی و هزاران شاید دیگر ......

با زبونه خودمون صحبت می کنیم کلی کج فهمی و بد فهمی به وجود میاریم .... حالا چه برسه به اینکه به اینکه  بخوایم حرف و احساسمونو بیاریم تو نوشته هامون ... یکی نیست بگه اخه تو، تو حرفات نمی تونی احساساتتو بیاری ..... چه جور انتظار داری کله قصد و احساستو بیاری رو کاغذ .....  اگه قرار بود هر کسی بتونه این کارو بکنه که دیگه یه عده با نام نویسنده معروف نمی شدن ....

حالا یکی حرفتو شنیده ولی ازش چیزی فهمیده که اصلا و ابدا منظور تو نبوده .... خوب شاید اون برداشتی که کرده ناراحت کننده باشه .... حالا جالب ترش اینجاست که که به فکر خودش اکتفا کنه و اصلا بهت اجازه نده که حرفتو بزنی .... قبلا جوابتو یکی در میون می داده حالا دیگه اونم نمی ده ....

بابا به خدا این درست نیست .... شاید تو با تمام هوش و ذکاوتت تو این یه مورد اشتباه کردی ... ادمیزاده دیگه .... حداقل یه وقت بده بزار بگم منظور چی بوده بعد ......

هم تو دینمون هم تو کل جامعه جهانی برای متهم حق دفاع میزارن تازه میگن خواستی یه چند تا وکیلم بزن تنگش ....

خدا با اینکه همه کارام باسش مثله روز روشنه بازم اون دنیا میشونتم وسط میگه علی بگو بینم قصدت از اون حرفت چی بود ... تو دنیا مثلا همین صدام حسین .... با اینکه همه جنایاتش معلوم بود ولی بازم قبل از تصمیم گیری در موردشون بهش حق دفاع دادن اونم نه یه بار بلکه چندین بار ... با اینکه همه سند و مدرکش موجود بود بازم نشوندنش وسط گفتن بنال بینیم چرا این غلطارو کردی .....

تو رو خدا اینقدر راحت درباره هم راحت فکر نکنیم ... به خدا قسم تهمت گناه کبیرست ...

اگه از دسته یکی ناراحت شدیم حداقل به حرفهاش گوش بدیم ... شاید منظور چیزه دیگه بوده ... اینقدر زود تصمیم نگیریم  و همین طوری  پشت سرهم نیبدیم بهش ....

واقعا دمه خدا گرم ...  چرا که اگه قرار بود رابطه ی بین من و خدا مثل رابطه ی بین من و بنده هاش باشه که دیگه فاتحه ی ما آدمارو باید می خوندن و قطعا تا به حال باید از درگاهش طرد شده بودیم ...

انواع و اقسام اشتباهارو می کنیم بازم خدا در امید رو به رومون نمی بنده  هیچی تازه تو مناسبتایی مثله همین شبهای قدر خودش دوباره دعوتمون می کنه ...  تازه اینا برای اشتباهات مسلمه. نه اون چیزایی که ما فکر می کنیم اشتباهه ....  میتونیم یه کم گذشت و بخشش بیشتری خرج کنیم هیچ اتفاقی نمی افته ...

به قوله دوستم سعید اگه بخشیدن دیگران کوچک شدن خودمون بود ... خدا اینقدر بزرگ نمی شد ....

خیلی دوست دارم خدا .......

(  دو خط مطلب بالا از وبلاگ zahnevis کپی شده است  )

 

سجاد بازدید : 64 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)

کارتون فوتبالیست ها یکی از آن کارتونهایی بود که واقعاً برای دیدنش سر و دست میشکستیم. فضای کارتون شخصیت ها و حتی آهنگ این کارتون در نوع خودش فوق العاده بود. این کارتون در ۱۲۱ قسمت برای موبایل با فرمت ۳gp تهیه شده است. هم اکنون میتوانید قسمت چهارم آن را از سایت perfacthall دریافت نمایید.

دانلود کارتون زیبا و بیاد ماندنی فوتبالیست ها – قسمت چهارم

سجاد بازدید : 58 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)

||قیمت: 90000 تومان||
شرکت فروشگاه های یاس افتخار دارد مجموعه ی منحصر بفردی از دو محصول انحصاری و جدید - در زمینه افزایش طول و حجم آلـ.ت تنـ.اسلی مردان - را به شما تقدیم نماید.
در این مجموعه جدیدترین و قوی ترین کرم افزایش طول اندام مردانه یعنی (کرم بلک اند وایت – سیاه و سفید) بعنوان کرم موضعی بسیار موثر در درمان زود انز.الی و همچنین بزرگ کننده دائمی سایز اندام در کنار یک بسته از جدیدترین کپسول های شرکت مکس من یعنی (کپسول مکس من 3) بعنوان قوی ترین کپسول خوراکی تولید شده در جهان جهت افزایش طول و حجم آلـ.ت بصورت لحظه ای تقدیم شما می گردد.

استفاده از ژل دوقلو بلک اند وایت black-and-white ضمن تقویت اندام و تغذیه آن موجب می شود اندام شما در طی مدت مشخص شده (یک دوره مصرف کامل) رشد نموده و حجم و قطراش افزایش چشمگیری داشته باشد که با توجه به طولانی بودن این مدت و زمان بر بودن پروسه ساخت سلول ، برای آن دسته از خریدارانی که تمایل دارند در مدت مصرف این ژل نیز افزایش سایز را تجربه نموده و از لذت آن در این مدت محروم نباشند. در این پکیج یک بسته کپسول های گیاهی مکس من 3 که بسیار قوی بوده و می تواند بطور لحظه ای تا 30 درصد افزایش حجم ایجاد نماید به همراه ژل بلک و وایت با تخفیف ویژه و استثنایی تقدیم می گردد.
شیوه مصرف :
ژل سیاه و سفید : این ژل باید بصورت روزانه دو بار استفاده شود.
کپسول های مکس من سه : یک عدد از این کپسول را تنها دقایقی قبل از رابطه همراه با مقداری آب گرم میل نماید.
لطفا جهت کسب اطلاع بیشتر به صفحات معرفی این دو محصول در همین سایت مراجعه نمایید.

برخی از ویژگیها::
1) مجموعه جدیدترین افزایش دهنده های سایز اندام مردانه در کنار یکدیگر  
2) تخفیف ویژه و منحصر بفرد در قیمت ویژه سایت ایرانیان  
3) یک بسته ژل دوقلو بلک اند وایت black-and-white  
4) یک بسته 12 تایی کپسول مکس من 3 تولید شرکت ام ام سی امریکا  
5) افزایش لحظه و دائمی سایز در کنار یکدیگر

برای سفارش مجموعه جدیدترین افزایش دهنده های سایز اندام مردانه اینجا را کلیک کنید.

سجاد بازدید : 271 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)


||قیمت: 25000 تومان||
گاهی لحظه ی مناسب فرا می رسد و شما آماده نیستید.
زندگی سرشار است از لحظه های غیر منتظره ای است که می تواند به خاطره ای عاشقانه و فراموش نشدنی تبدیل شود.
-
قرص های سیالیس با مدت زمان اثر گذاری 36 ساعته خود، به شما این امکان را می دهد که آخر هفته ای شاد و مفرح داشته باشید. شما می توانید با خیالی آسوده حق انتخاب را به شریک خود بدهید و به راحتی یک شبانه روز کامل را در انتظار زمان مناسب باشید.
مصرف قرص های سیالس به شما کمک می کند تا در کمتر از نیم ساعت خود را برای یک رابطه مهیج آماده نمایید.
-
توجه داشته باشید مصرف این قرص به خودی خود ایجاد نعو.ظ نمی نماید. بلکه بدن شما را در حالت آماده باش نگه می دارد تا به محض تحریک ایجاد نعو.ظی قوی و سفت نماید.
-
اثرات مصرف قرص های سیالیس
بهبود توانایی جهت بدست آوردن و حفظ نعو.ظ در اندام
ایجاد سختی و سفتی در اندام در هنگام نعـ.وظ

مزیت های قرص های سیالیس بر سایر قرص های مشابه :
قرص های سیالیس بر خلاف قرص های ویا.گرا دارای سیلدنافیل نمی باشد بلکه از ترکیب جدیدی به نام تادالافیل در آن استفاده شده است که عوارض و مشکلات استفاده از قرص را به حداقل می رساند .
این قرص برای کلیه سن ها (البته بالای 18 سال) قابل استفاده می باشد، حتی برای کسانی که دچار بیماری دیابت اند، این قرص برای اشخاصی که عمل پروستاتکتومی انجام داده اند نیز قابل استفاده می باشد.
-
توجه :
این قرص ها در بسته های شش تایی و با دوز 200 میلی گرمی عرضه می شود.
اکثر مردان برای رسیدن به اوج نعو.ظ تنها به 100 میلی گرم از این ماده نیاز دارند لذا بهتر است در آغاز تنها از نصف قرص استفاده نمایید.

هشدار ها :
1- این دارو تنها برای افراد بالای 18 سال قابل استفاده می باشد
2- هیچ گاه از دوز بیشتر استفاده نکنید ( اثرات دارو تا 36 ساعت در بدن شما باقی خواهد ماند و به محض تحریک ایجاد نعو.ظ خواهد کرد)
3- در دوره مصرف قرص های سیالیس از هیچ داروی دیگری در این زمینه استفاده نکنید.
4- همراه با این دارو به هیچ وجه از نوشیدنی های الکلی استفاده نکنید.
5- اگر مشکل فشار خون بالا یا پایین و یا مشکلات کبدی و کلیوی دارید و یا به بیماری لوسمی دچار هستید، حتما پیش از مصرف با پزشک خود مشورت نمایید.
-
برخی از عوارض محتمل در اثر استفاده از قرص سیالیس:
1- عدم از بین رفتن حالت نعو.ظ : اگر مدت نعو.ظ بیش از 4 ساعت بطول انجامید به میزان زیادی آب ولرم بنوشید و به پزشک مراجعه نمایید.
2- درد عضلانی و گرفتگی عضلات : ممکن است در برخی از افراد پس از گذشت 12 تا 24 ساعت از مصرف دارو درد های عضلانی و گرفتگی های در ناحیه کمر مشاهد شود. در صورت رفع نشدن این مشکل تا دو روز حتما با پزشک خود مشورت نمایید

برخی از ویژگیها::
1) قرص سیالیس مشکی 200 میلیگرمی تولید انگلستان  
2) قرص های سیالیس مدت اثری نزدیک به 36 ساعت دارند  
3) قرص سیالیس حاوی سیلدنافیل نمی باشد بلکه از ماده تادالافیل در آن استفاده شده است  
4) بهبود توانایی جهت بدست آوردن و حفظ نعو.ظ در اندام  
5) ایجاد سختی و سفتی در اندام در هنگام نعـ.وظ

برای سفارش قرص سیالیس مشکی 200 میلیگرمی اینجا را کلیک کنید.

سجاد بازدید : 350 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)


||قیمت: 25000 تومان||

 

قرص های سیالیس با مدت زمان اثر گذاری 36 ساعته خود، به شما این امکان را می دهد که آخر هفته ای شاد و مفرح داشته باشید. شما می توانید با خیالی آسوده حق انتخاب را به شریک خود بدهید و به راحتی یک شبانه روز کامل را در انتظار زمان مناسب باشید.
-
اثرات مصرف قرص های سیالیس
-
- بهبود توانایی جهت بدست آوردن و حفظ نعو.ظ در اندام
- ایجاد سختی و سفتی در اندام در هنگام نعـ.وظ.
-
مزیت های قرص های سیالیس بر سایر قرص های مشابه:
قرص های سیالیس بر خلاف قرص های ویا.گرا دارای سیلدنافیل نمی باشد بلکه از ترکیب جدیدی به نام تادالافیل در آن استفاده شده است که عوارض و مشکلات استفاده از قرص را به حداقل می رساند.
این قرص برای کلیه سن ها (البته بالای 18 سال) قابل استفاده می باشد، حتی برای کسانی که دچار بیماری دیابت اند، این قرص برای اشخاصی که عمل پروستاتکتومی انجام داده اند نیز قابل استفاده می باشد.

توجه :
این قرص ها در بسته های شش تایی و با دوز 200 میلی گرمی عرضه می شود.
اکثر مردان برای رسیدن به اوج نو.ظ تنها به 100 میلی گرم از این ماده نیاز دارند لذا بهتر است در آغاز تنها از نصف قرص استفاده نمایید.
-
مصرف این قرص به خودی خود ایجاد نعو.ظ نمی نماید. بلکه بدن شما را در حالت آماده باش نگه می دارد تا به محض تحریک ایجاد نعو.ظی قوی و سفت نماید. و باید پس از انز.ال اندام از حالت نعو.ظ خارج شود.

هشدار ها :
1- این دارو تنها برای افراد بالای 18 سال قابل استفاده می باشد
2- هیچ گاه از دوز بیشتر استفاده نکنید ( اثرات دارو تا 36 ساعت در بدن شما باقی خواهد ماند و به محض تحریک ایجاد نعو.ظ خواهد کرد)
3- در دوره مصرف قرص های سیالیس از هیچ داروی دیگری در این زمینه استفاده نکنید.
4- همراه با این دارو به هیچ وجه از نوشیدنی های الکلی استفاده نکنید.
5- اگر مشکل فشار خون بالا یا پایین و یا مشکلات کبدی و کلیوی دارید و یا به بیماری لوسمی دچار هستید، حتما پیش از مصرف با پزشک خود مشورت نمایید.
--
برخی از عوارض محتمل در اثر استفاده از قرص سیالیس:
1- عدم از بین رفتن حالت نعو.ظ : اگر مدت نعو.ظ بیش از 4 ساعت بطول انجامید به میزان زیادی آب ولرم بنوشید و به پزشک مراجعه نمایید.
2- درد عضلانی و گرفتگی عضلات : ممکن است در برخی از افراد پس از گذشت 12 تا 24 ساعت از مصرف دارو درد های عضلانی و گرفتگی های در ناحیه کمر مشاهد شود. در صورت رفع نشدن این مشکل تا دو روز حتما با پزشک خود مشورت نمایید

برخی از ویژگیها::
1) قرص سیالیس نارنجی 200 میلیگرمی تولید انگلستان  
2) قرص های سیالیس مدت اثری نزدیک به 36 ساعت دارند  
3) قرص سیالیس حاوی سیلدنافیل نمی باشد بلکه از ماده تادالافیل در آن استفاده شده است  
4) باعث بهبود توانایی جهت بدست آوردن و حفظ نعو.ظ در اندام مردانه  
5) ایجاد سختی و سفتی اندام در هنگام نعـ.وظ

برای سفارش قرص سیالیس نارنجی 200 میلیگرمی اینجا را کلیک کنید.

سجاد بازدید : 65 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)


قیمت: 45000 تومان
اندامی سخت تر و بزرگتر و نعو.ظی طولانی تر از همیشه با کپسول های سیاه کینگ کونگ
کپسول black king kong محصول مشترک، لابراتوار دکتر جوهان امریکا و موسسه بهداشتی اژدها در هنگ کنگ
-
ویژگی های اصلی کپسول کینگ کونگ :
1- تاثیر گذاری فوری تنها پس از 5 دقیقه
2- ایجاد رشد در اندام تناسـ.لی ( برای اشخاصی که دچار کوچکی اندام و یا ضعف و آتروفی آلـ.ـت تناسـ.لی می باشند)
3- بر طرف کننده مشکلات پروستات و شب ادراری و ضعف کمر در مردان بالغ
4- ایجاد تاخیر در زمان انز.ال و بر طرف کننده زود انز.الی تا حدود 100 دقیقه

ترکیب اصلی کپسول کینگ کونگ:
- عصاره میوه کولا ، جو ، هندوانه ، خربزه ، جینسنگ و غیره
نحوه مصرف قرص بزرگ کننده و تاخیری کینگ کونگ:
- یک عدد کپسول را 5 دقیقه قبل از شروع رابطه میل نمایید.
توجه :
1- اثر این دارو می تواند تا یک هفته در بدن باقی بماند، لطفا از مصرف بیش از مورد تجویز آن خودداری نمایید.
2- مصرف این قرص برای بیماران قلبی ممنوع است.
3- در جای خشک و خنک و دور از نور خورشید نگهداری شود.

بسته بندی :
- کپسول های کینگ کونگ سیاه در دو بسته دوازده عددی و در جعبه فلزی جعبه های فلزی بطور کامل مهر و موم عرضه می گردد.
- دارای استاندارد وزارت بهداشت هنگ کنگ به شماره Q/WD2-2005

برخی از ویژگیها
1) تاثیر گذاری فوری تنها پس از 5 دقیقه  
2) ایجاد رشد در اندام تناسـ.لی  
3) بر طرف کننده مشکلات پروستات و شب ادراری و ضعف کمر در مردان بالغ  
4) ایجاد تاخیر در زمان انز.ال و بر طرف کننده زود انز.الی تا حدود 100 دقیقه  
5) محصول مشترک امریکا و هنگ کنگ

برای سفارش کپسول کینگ کونگ سیاه قوی ترین کپسول تاخیری اینجا را کلیک کنید.

سجاد بازدید : 1185 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (7)

 

||قیمت: 78000 تومان||


ژل بلک اند وایت قوی ترین کرم موضعی ویژه آقایان است که تا کنون تولید شده است.
ژل black & white ساخت کشور فرانسه می باشد که برای اولین بار و بصورت انحصاری توسط فروشگاه شاپ یاس و از طریق این سایت در ایران عرضه می شود.
این ژل که قوی ترین محصول در نوع خود می باشد یک برانگیزاننده قوی میل جنـ.سی در مردان است که با فرمولی کاملا گیاهی قدرت و شور خارق العاده به مردان می بخشد
ژل سیاه و سفید یک محصول کاملا گیاهی می باشد که با بهره گیری از سالها تجربه و با فرمولی جدید به دنیا عرضه شده است. و با به گردش در آوردن شدید خون در آلـ.ـت بطور آنی باعث افزایش طول آن شده و نعــ.ـوظ بسیار زیادی به آن می دهد که این سفتی خیره کننده حتی تا پس پایان مقار.بت همچنان باقی می ماند. که این امر تجربه ای غیر قابل تصور را برای شما ایجاد خواهد کرد که همواره در ذهن شما و شریک جنــ.سی تان باقی می ماند.
استفاده منظم از این محصول در یک دوره کامل باعث افزایش فعالیت متابلویک سلول های عضو مردانه می شود و ضمن تقویت بافت پیوندی آن، باعث افزایش کاملا محسوس قطر آن می گردد.
با توجه به عرضه این محصول در دو تیوپ 75 میلی لیتری ( نزدیک به چهار برابر کرم های لارگو ـ کینگ سایز و شارک پاور ) یک بسته آن برای یک دوره کامل درمانی کافی بوده و نیازی به تهیه چند بسته نمی باشد.
ضمانت نامه : خریداران محترم توجه داشته باشید همراه محصول اصل یک عدد کارت گارانتی با شماره منحصر به فرد و تاریخ خرید ارسال خواهد شد. که کیفیت و ثمر بخشی محصول بلک آند وایت ارسالی را تضمین خواهد کرد.
در صورت عدم رضایت از محصول وجه پرداختی عودت داده خواهد شد

کرم سیاه و سفید ( بلک اند وایت) قوی ترین کرم بزرگ کننده مردانه همراه با کارت ضمانت


روش استفاده از کرم بلک آند وایت:
ژل سیاه و سفید را باید بطور روزانه و هر روز در دو نوبت صبح و عصر (بهتر است به فاصله 12 ساعت باشد) استفاده نمایید.
ابتدا مقداری از ژل تیوپ مشکی را بر روی موضع ریخته و به وسیله دست آن را در تمام نقاط پخش نمایید، سپس به مدت حداقل 5 دقیقه خوب مالش دهید تا همه کرم black جذب اندام شود پس از 27 دقیقه مقداری از ژل سفید را بر روی آلـ.ـت بمالید. و تا 3 دقیقه مالش دهید.
در صورت تمایل به داشتن رابطه با همسر خود نیم ساعت قبل از شروع رابطه ژل مشکی را مالیده و تنها سه دقیقه قبل از آغاز ژل سفید را استفاده کنید . تا بهترین نتیجه را بگیرید
برای بهره گیری از تمام آثار کرم بلک اند وایت بهتر است حداقل 8 هفته این عمل را تکرار نمایید.
تذکر: با توجه به کارایی بالا این محصول می توان از آن تنها پیش از رابطه جهت ایجاد سفتی شدید و افزایش طول آلـ.ـت و همچنین تاخیر بسیار مناسب در زمان انز.ال نیز استفاده کرد.

برخی از ویژگیها::
1) ژل بلک اند وایت قوی ترین کرم موضعی ویژه آقایان است که تا کنون تولید شده است.  
2) ژل black & white ساخت کشور فرانسه می باشد  
3) حجمی نزدیک به چهار برابر کرم های لارگو ـ کینگ سایز و شارک پاور  
4) در صورت عدم رضایت از محصول وجه پرداختی عودت داده خواهد شد  
5) در صورت خرید نقدی می توانید در قرعه کشی ماهانه سایت شرکت نمایید

برای سفارش کرم سیاه و سفید ( بلک اند وایت) قوی ترین کرم بزرگ کننده مردانه همراه با کارت ضمانت اینجا را کلیک کنید.

تعداد صفحات : 26

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 259
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 211
  • بازدید ماه : 211
  • بازدید سال : 3,600
  • بازدید کلی : 26,275