loading...
پرفكت دانلود|برترين مرجع دانلود
سجاد بازدید : 43 دوشنبه 18 تیر 1403 نظرات (0)


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خیلی وقتها آدما برای اینکه رو قولشون وایسند ، قولشون رو زیر پا میزارند تا بتونند روش وایسند !
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

غریبه در حال عبور از جاده ای بی انتها بود و زیر لب با خود می گفت : جاده ی بیچاره ، تو هیچوقت معنای عشق را نخواهی فهمید ، و جاده در دل خود می گفت : لعنت به این عشق ، سالهاست که با التماس زیر پای تو افتاده ام و برای برگشتت جاده شدم ولی تو هرگز نفهمیدی .
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

میگن به کسی اس ام اس بده که راهش دور باشه ، من به تو چی بدم که تو قلبمی ؟

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ستاره در آسمان نقش زمینه / خودم انگشتر و یارم نگینه / خداوندا نگینم را نگهدار / که یار آخر و اول همینه .

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
میگویم سلام ، هیچکس جوابم را نمیدهد ، پس خدانگهدار میگویم شاید از سر اتفاق ، یک نفر دست هایش تکان بخورد .
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

جای خالیت تو دلم مرگ رو بهونه میکنه / تو نباشی روزگار منو دیوونه میکنه .
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بر آن سریم کزین قصه دست برداریم / مگر عزیز من ، عشق دست بردار است / کسی بجز خودم ای خوب من چه می داند / که از تو ، از تو بریدن چقدر دشوار است / مخواه مصلحت اندیش و منطقی باشم / نمی شود به خدا ، پای عشق در کار است .
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اتل متل یه فانوس / فرستادم برات بوس / گرفتی بگو آره / نشد بگو دوباره .

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
هر دیده که عاشق است خوابش ندهید / هر دل که در آتش است آبش ندهید / دل از بر من رمید ، از بهر خدای / گر آید و در زند جوابش ندهید .

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دیده در هجر تو شرمنده ی احسانم کرد / بس که شب ها گهر اشک بدامانم کرد / ماجرای دل دیوانه بگفتم با شمع / آنقدر سوخت که از گفته پشیمانم کرد .
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ما هرچی تلخی بود امتحان کردیم ولی دیدم هیچ چیز تلخ تر از ندیدنت نیست !
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

صدایت برایم از عاشق بودنت می گوید ، نگاهت برایم از محبت و دوست داشتن می گوید ، اما بودنت گویا بهشت ماست .
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تو را من چشم در راهم شباهنگام / وزان دل خستگانت راست اندوهی فراهم / تو را من چشم در راهم / گرم یاد آوری یا نه / من از یادت نمی کاهم / تو را من چشم در راهم .

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سه نوع گل داریم : یکی تو خونه ، یکی تو گلخونه ، یکی داره اس ام اس میخونه !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 259
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 375
  • بازدید سال : 3,764
  • بازدید کلی : 26,439